Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

onsdag den 19. oktober 2011

Efterladt ved Silkeborg Gymnasium....

... var denne lille killing.
Katekismus

Et par elever kom ind med katten, som var kold og helt alene. Og det kunne jeg jo for dælen ikke magte. Så nu er den her. Og den er så sød :o) Vi har henvendt os til politiet, for at høre, om nogen mon skulle savne den lille dame, men endnu har ingen henvendt sig. På fredag tager vi til dyrlægen med den, for at se om den er blevet chippet, og på mandag får jeg svar fra andelsforeningen, om de vil give os dispensation fra husdyr-paragraffen i vedtægterne. Temmelig mange "bumps on the road", må man sige, og vi tør heller ikke helt endnu sige at hun er "vores". Så Lærke tror bare, at hun er på besøg, og sådan må det lige være, indtil vi ved lidt nærmere besked om det hele. Katten er renlig, et kæmpe hit hos begge børn, højt spindende, og legesyg som ind i hel.... Åh hvor vi HÅBER at vi kan beholde hende, for nu er hun jo allerede blevet et ekstra medlem af familien.

Mere Katekismus

I solen....

Kat og Lærke (i forøvrigt ny Krutter kjole :o) leger

8 kommentarer:

  1. Nårh hvor er hun skøn :-) krydser fingre for hun må blive hos jer.
    Jeg er stadig interesseret i vasen søde.
    Knus

    SvarSlet
  2. Aj, Charlotte! Du SKAL beholde hende. Det er jo skæbnen! Åh, lille killing. Elsker dem bare...

    Kram Sofia

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den sød og den ligner da en der allerede klart mener den bor hos jer...

    SvarSlet
  4. Ja, er hun ikke bare sød, altså? Vi kan heller ikke stå for hende herhjemme... :o)

    SvarSlet
  5. Jep! Jeg har jo set hende IRL og jeg var også solgt:-) Tak for opsatsen; den har fundet sig en god plads i køkkenet og godkendt af manden:-) Og jeg er HELT sikker på, at jeg har valgt rigtig ... tror jeg nok ... Ellers kommer jeg bare og bytter, ikke?;-)
    Håber du har fået lavet alt det skolearbejde, du skal - det har jeg ikke - men sådan er det jo for det meste!

    KH

    Anna

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er hun bare sød altså! Jeg håber det hele går i orden! Og så må I jo få hende vaccineret og chippet- så er hun jo jeres :) Tillykke! Sig til hvis du har kattespørgsmål ;)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke Charlotte du har vundet min Halloween Give Away :D
    Så send mig en mail og du får kodeordet, så du ikke bare kan få 30% på en af mine Halloween ting men på dem ALLE samme.

    hansen.solhoej@mail.dk

    SvarSlet
  8. @Anna - dejligt at opsatsen er kommet "hjem" :o) (og hvis du fortryder, kommer du jo bare og bytter den... ;o) Og nix - har absolut ikke fået lavet nok. Får man aldrig det?? Blev oveni hatten også lige ramt af noget a la "virus på balancen", så jeg har været i tivoli stort set siden du kiggede forbi, og så er det altså ikke så nemt at fokusere. Håber dog at alle DINE stile nu er flyttet over i den rigtige bunke :o)

    @Kat - ja, hun er en sveske. Kom snart og se hende (og udøs af dine katte DOs and DON'Ts)

    @Chhan - FANTASTISK!! Ej hvor fedt. Jeg vil glæde mig til at shoppe skelletter o.lign. Kigger forbi din side i aften og beslutter mig :o)

    SvarSlet