Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

søndag den 24. juni 2012

Kælder-klunseri

Se hvad jeg har klunset i vores kælder:


Den skønneste lille børnestol i petrolblå m. fint retrotapet på sæde og ryg. Den har stået efterladt i vores fælles værksted i kælderen i meeeeeeeeget lang tid nu, og til vores havedag spurgte jeg pænt hvis det var. Men det var ingens.... Så nu er det vores :o) Den mangler lige at få en gang lak, så tapetet ikke flosser og bliver slidt, men det er vist hurtig klaret. Er den ikke fin?

5 kommentarer:

  1. Den er vildt fin. Hvor godt, at du reddede den. Ærgerligt, hvis den bare skal stå i en kælder.
    Tillykke med den:-)
    Kate

    SvarSlet
  2. Tak - ja, jeg er også selv svært tilfreds :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin :-). Det papir har jeg også brugt til et lille teakbord, det er nemlig fint;-)

    SvarSlet
  4. Hov - Elisabeth, havde slet ikke set din besvarelse. Ja, det er noget virkelig fint papir. Skøn retro-agtigt. Kan forestille mig, at det er rigtig fint på et teakbord :o)

    SvarSlet
  5. Ser meget kreativ. Retro farver ser godt ud, jeg elsker det. Men den lyse farve er bedre?

    http://www.billigebrudekjoleronline.dk/

    SvarSlet