Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

onsdag den 19. september 2012

Skøn gavepost...

For ca en uges tid siden modtog jeg denne skønne pakke med posten, som jeg havde vundet i en give away hos Helle Jesica med bloggen Mit sted Der var den skønneste røde retro bakke, som passer som fod i hose i mit hjem, samt de fantastiske lysestager (som jeg syntes kaldte sådan på jul - derfor kalenderlyset!!). Dem glæder vi os til at få frem til december og skabe RØD julestemning :-) Endvidere var der også alle disse fine hækerier med, som jeg snart skal se, hvad vi kan finde på af kreative ting med :-)
TUSIND TAK for den fine, fine gevinst Helle Jesica :-)





- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Dejligt at det havnede i et hjem, hvor det vil blive brugt:-)

    SvarSlet