Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

mandag den 18. februar 2013

Genbrugsguld

I vinterferien tog jeg på en lille tur rundt til forskellige små genbrugsbikse. Det ene sted fandt jeg et pragtfuldt hvidmalet skab (på ben) med hylder og glaslåger til blot 225,- kr, men jeg overbeviste mig selv om, at jeg simpelthen ikke havde plads til det hjemme, så jeg købte det ikke. Dagen efter indså jeg imidlertid at jeg alligevel ikke kunne leve uden det skab, så jeg skyndte mig at ringe til butikken. MEN det var selvfølgelig allerede solgt!! Hermed en bitter lektie lært: vent ALDRIG med at købe pragtfulde ting, som skriger dig op i ansigtet: "Køb mig" Køb mig!!"

Lidt (trøste)lækkerier blev det dog til. Her er, hvad jeg fik med mig hjem:


spejl m. træramme og tre knager forneden, to Lyngby dybe tallerkener, to Rösti tallerkener, gult plastic retro spejl



Helt nyt og uåbnet Hama-perlesæt, Rasmus Klump pudebetræk i voksenstørrelse

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Åhr wauw det gule retro spejl. Er det til videresalg?? Hvis ja vil du så ikke sende mig en mail på libbie_melchart(a)hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg overvejer at sætte det til salg. I så fald skal jeg nok lige sende dig en mail :-)
      Kh Charlotte.

      Slet
  2. Jeg er også meget interesseret i det gule spejl:)

    SvarSlet