Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

fredag den 6. juni 2014

Vestergadefesten, Århus C

Kom og hils på til Vestergadefesten i Århus C i morgen, lørdag d. 7. Juni, hvor jeg har en loppestand. Jeg har fyldt min lille Fiat Panda til bristepunktet og håber på, at kunne friste med en masse lækre lopper :-)
Markedet finder sted fra 12:00 - 17:00 ved kirken (tæt v Magasins gård og Klostertorv). Kom og mærk gadens stemning og gør et godt kup :-)
Her ses et lille udvalg af det, som jeg har med til markedet....  



31 kommentarer:

  1. Ja, så ved jeg pludselig hvor jeg havde set "bumlinge-samlingen" før! ;) Håber du havde godt salg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah... ja, de er til at kende! Ej, var du der virkelig? Helt uden at give dig til kende? :-)
      Jeg havde et fint salg. Super hyggelig stemning, synes jeg...

      Slet
  2. Ej hvor fjollet.. -Ville da gerne lige have sagt hej til dig :-) Jeg havde også en loppestand :-)
    Håber du havde en god dag og et godt salg!

    SvarSlet
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlet
  4. suwun mpun diijin aken pos komen teng mriki gan
    kutil
    kutil
    sipilis
    wasir

    SvarSlet
  5. karo komen karo muter lagune via vallen.. jos tenan iki
    kutil
    kutil
    kutil
    kutil

    SvarSlet
  6. ah mantap kali ini dingin2 tumpak jaran
    ambeien
    eksim
    eksim
    kanker

    SvarSlet
  7. punten kang melu komentar juga
    kutil
    kutil
    sipilis
    wasir

    SvarSlet
  8. With this learning backing your choice, you will most likely effectively draw in a digital marketing company that will lead you to expanded benefits and piece of the overall industry.

    SvarSlet
  9. Tak for dette indlæg! Du har en interessant blog. Vil du lede instagramblog? Du kan Køb Instagram Følgere for at promovere din blog

    SvarSlet
  10. Amazing blog, keep it up for more update. Hire the digital marketing company for SEO in Delhi, Gurgaon, Noida, Faridabad, and Rohini. For more information about our company ogen infosystem, visit our website.
    SEO Company in Noida

    SvarSlet
  11. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 76ee2f8ae9e88f44c7c8d2e1d547dbcc
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    SvarSlet
  12. Thank you for your explanation, very good content. 08a6161582e058057e0c40a00927ddd3
    define dedektörü

    SvarSlet
  13. Thanks for your article. d2a283cb9f99e78ae8f193ad1c739386
    evde iş imkanı

    SvarSlet