Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

mandag den 18. marts 2013

Andres affald....

....er mit guld :-)

Jeg har fået fingrene i disse skønne lædertasker og ene kuffert, som vist alle stammer fra Sverige. De har patina på den gode måde, og er alle i ret flot stand. Hvis du kunne være interesseret i een af taskerne, så hold øje med blog-biksen de kommende par dage, hvor de alle (på nær skoletasken med rem nederst til venstre) bliver sat til salg.


Ydermere har jeg fundet denne darling: en Wiinblad-lampe med de fineste tegninger af et maskebal. Lampen virker som den skal men har desværre fået knækket et lille stykke af fatningen. Dette har dog kun kosmetisk betydning, og en skærm ville skjule det uden problemer. Lampen kommer også til salg i løbet af et par dage...


6 kommentarer:

  1. Ja der må vist hellere holdes lidt øje ;)

    SvarSlet
  2. ej folk sku da skamme sig!:-)

    SvarSlet
  3. Elsker den røde kuffert og lampen :-)

    SvarSlet
  4. Den røde minikuffert og lampen er SÅ skønne... Ihh, hvor ville jeg ønske jeg havde penge at bruge på dem - For så flyttede de straks herhjem!

    Jeg må se om jeg ikke kan få skrabet nogle sammen ;0)

    SvarSlet
  5. EJ, nogle fine læder-tasker - er så misundelig på hver og en af dem.

    - Anne

    SvarSlet
  6. Tak for alle jeres kommentarer!! Ja - det er virkelig helt VILDT, hvad andre kasserer. Synes også at hver og en ting er underskøn!!
    /Charlotte :-)

    SvarSlet