Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

lørdag den 23. marts 2013

Kvarkboller en lørdag eftermiddag

Vi fik lige lyst til boller i dag, så vi smøgede ærmerne op og gav os i kast med at bage disse boller med kvark og knækkede hvedekerner. Det var ikke den bedste opskrift i verden, da jeg synes, at bollerne endte med at blive lidt tunge i det (selvom jeg endda langt fra brugte alt melet som opskriften skrev. Hvad gør man, for at få LUFTIGE, LÆKRE boller? Opskrifter modtages med kyshånd). Som billederne afslører gled de dog ned trods alt :-)


Selve processen synes dog at have været det allerbedste:

Lærke rører, mens Albert glæder sig til det bliver hans tur
Yeahhhh.... DEJ!!! :-)
Der æltes....
MEN!! Selv den simpleste opskrift kan Albert udfordre. Jeg lader billedet tale for sig selv....

Og ja.... det er dej....
Efter endt hævning og ind i ovnen....

Og mens bollerne bagte, gik bette mand omkuld....

Ta dahh.....
Med ønsket om en smuk lørdag til alle :-)

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar