Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

søndag den 31. marts 2013

Nye tapeter...

Jeg har shoppet på nettet hos Retro Villa og har købt 2x2 meter af disse skønne tapeter. Jeg glæder mig SÅ meget til at få givet mit indbo en ordentlig omgang, og hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg faktisk næsten slet ikke vente. Nu er det bare lige sådan, at jeg desværre ikke har mange børnefri dage eller weekender den kommende tid, og mit arbejdsskema ser noget nær forfærdelig ud de næste par uger også. Ikke desto mindre håber jeg at finde en ledig stund meget snart. For det kribler....

Møblerne der skal have en tur er min gamle børneslagbænk samt mit dameskrivebord på låge og side. Jeg glæder mig til at vise jer resultaterne :-)

Grafisk retro. Skal pynte på mit skrivebord (og mon så ikke stolen får en omgang gul højglans også....) :-)
Nostalgiske blomster. Skal pynte på min lille bænk som samtidig skal have en lækker omgang musegrå maling.

HURRA, hvor jeg glæder mig :-) :-)

3 kommentarer: