Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

fredag den 9. december 2011

Alene hjemme....

Børnene er hos deres far, og jeg har nu - efter at have juleræset dagen igennem - smækket mine to små kommoder op i sofaen. Til at forsøde aftenen har jeg en omgang tapas og et køligt glas hvidvin. Uhm.... God weekend til alle derude :-)













- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Nyd det! Også rigtig god weekend til dig, søde Chalotte:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Nyyyyyyyyyyd det søde :-)
    Og så fint arrangeret i noa underkopper.

    Knus

    SvarSlet