Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

fredag den 23. december 2011

Sidste blogindlæg om jul (måske....)

Og så endda i billedspam-versionen :o)

Nyindkøbt - og allerede yndlingsstjerne.... Koral m. hvide prikker.

Og så er der vores lille juletræ. I år kun pyntet med ting, der ikke kan smadres, da det er erfaret at Albert spiser glaskugler, og katten holder VILD; VILD fest, når den kan se sit snit til det. Så alle mine fine kugler i alskens størrelser og farver er end ikke kommet frem fra kasserne i år. Heldigvis er træet rigtig sødt i al sin enkelhed også.... Juletræstæppet er i knaldblåt og -rødt og er et, der er gået i arv.


Amaryllis i lerpotte og julepynt fra Lærkes hånd. Fra Søstrene Grene er der grønt porcelæn m. sølvglimmer , og kagekonerne i filt er fra Tiger.
Lille Jødestage  m. juletræslys
Og endelig - hæklet rensdyr fra Sebra....


Glædelig jul til alle derude i BlogLand.... :o)

2 kommentarer:

  1. Hvor fint! Rigtig glædelig jul til dig også, Charlotte:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Glædelig jul min smukke :) Glæder mig meget til at se dig snart. Møs møs møs møs møs!

    SvarSlet