Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

tirsdag den 13. december 2011

Julefrokost med Solpletterne

I lørdags mødtes jeg med mine kære solpletter (læs: elskede, kære vendinder) til julefrokost og PAKKELEG :-)) Denne pakkeleg er altid årets højdepunkt, og fordi vi alle er skrækslagne over at ende med noget udueligt bras, har vi indgået den aftale, at gaverne skal være I ORDEN, og det gør altså ikke jagten mindre hektisk, skulle jeg hilse og sige.... Jeg var så heldig at sidde tilbage med denne her fyr :-)





Sådan her så aftenen ud i glimt:

























Katrine (altså hende her) havde sørget for risalamenden, og mandelgaven var dette pragteksempel af en Hopti/hæklemist :-)




Endelig var værtindegaverne også aldeles pragtfulde, og jeg blev beriget med alle disse herligheder:



Hjemmebagte vanillekranse i retrodåse fra  Gitta, små porcelænssvampe og  bolcher fra Mie, strikket halstørklæde fra Katrine :o)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du var ikke en heldig vinder! Du var en skrækkelig tyv! Men alligevel lidt tillykke med den skønne Hoptimist- selvom vort venskab aldrig bliver det samme igen... Jeg takler generelt den pakkeleg rigtig godt...
    Synes det var fantastisk, hvordan mandelgavekrisen førte til, at jeg skyldte alle folk hæklede gaver... næste gang tror jeg, at jeg køber mandelgaven i stedet... så sparer jeg da et par hundrede timer haha.
    Tak for en skøn skøn aften. Er frisk igen i morgen tror jeg.

    SvarSlet
  2. Det kalder jeg pakkeleg med stil!

    SvarSlet