Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

lørdag den 3. december 2011

Mere julehygge fra krogene....

Uha, vi er stadig langt fra færdige herhjemme med al pynten, men lidt har vi alligevel nået, og det vil jeg selvfølgelig gerne dele ...




Duftlys fra DAY Home og i baggrunden forgyldte æbler og kogler

Søstrene Grenes svampe pynter ned mod baneanlægget....

Til mor fra Lærke. Ikke helt smuk og med en kæmpe klump ler på toppen med lidt kogler i. Alligevel  elsker jeg den  meget højt, og den står helt, helt fremme :o)

Poecelæn fra Helbak og min lyseblå krenitskål med valnødder....

Lidt nisse-kunst fra Lærkes hånd :o)

Rød jul over dørene ind til stuen...

3 kommentarer:

  1. Godt nok nogle temmelig smukke ting hun laver ;) Haha.. Jeg har slet ik pyntet til jul i år. Det førte til et lille julehoptimistkøb.. den store.. ups..

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud, Chalotte! I det hele taget er det et super hyggeligt hjem, du har - som du jo godt kan vise lidt flere billeder fra;-)
    Hvordan mon det går med katten? Fik I lov til at beholde den?

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. @Katrine: Haha.... ja, hun pryder mit hjem med STOR kunst :o) Og du er heldig. Snart får du det at se LIVE!!
    @Anna - tak. Måske jeg lader et par billeder falde inden så længe så. Men mest bare fordi du jo nu siger det igen ;o) Katten er her endnu. Og hun finder sig i SÅ meget, men vi er rigtig glade for hende... :o)

    SvarSlet