Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

onsdag den 7. december 2011

Månedens billede: december '11

Endnu engang har jeg fået et maleri med hjem, som i bund og grund ikke siger mig særlig meget. Jeg kan ikke forstå det - der er så meget fedt kunst i den forening, så nu må det da snart være min tur til at få noget af det med hjem....!!!





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det er seriøs teenagehjemmebrygstil! Det havde jeg ik hængt op! Kan godt li, at du er så fast besluttet på at give alt en chance :) Glæder mig SÅÅÅÅ meget til lørdag.
    Og nytår.
    Og næste år.
    Knus

    SvarSlet
  2. Tak for ubetinget support :o))) (men altså - jeg er jo ENIG. Og det hjælper jo så heller ikke, at det er pokkers stort også....)

    SvarSlet