Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

onsdag den 14. december 2011

Pakkekalender-gevinst

På en kedelig og regnfuld dag vandt jeg pludselig en helt eminent gevinst. Hos butikken "Kiddo" i Århus havde jeg deltaget i deres julekalender-konkurrence, og her er hvad jeg vandt:




Skøn, skøn svampelampe i grøn, som nu gør den røde på Lærkes lille skab dejligt selskab....




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ej heldige dig, den står på min ønskeliste :0)

    SvarSlet
  2. Ja, det var altså ikke nogen tosset præmie. Jeg blev også vældig, vældig glad :o)

    SvarSlet